قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از تلاش‌های سمن همیار سلامت کاسپین محمودآباد در مقابله با کرونا
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از تلاش‌های سمن همیار سلامت کاسپین محمودآباد در مقابله با کرونا
محمودآباد آنلاین / نمایده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیامی از اعضای سمن همیار سلامت کاسپین محمودآباد در زمینه مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک از تلاش های اعضای سازمان مردم نهاد همیار سلامت کاسپین محمودآباد قدر دانی نمودند.

این لوح تقدیر توسط دکتر توان مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان به خانم ملیحه فلاحیان دبیر سمن همیار سلامت کاسپین محمودآباد تقدیم شد.

در بخشی از این پیام آمده است:

همیاری گسترده بروز عواطف ناب انسانی در بحران کرونا ویروس ضمن تقویت همبستگی ملی و افزایش سرمایه اجتماعی توانایی فرهنگ اصیل اسلامی و عمق مهرورزی ایرنیان را در جهان به نمایش گذارد.

 

بر همین اساس لازم می دانیم تا از کمک های مومنانه و ارزنده جنابعالی به آسیب دیدگان بحران کرونا و تأمین نیازمندیهای درمانی مبتلا به این بیماری در استان و آن شهرستان صمیمانه قدردانی نمائیم.

 

امیدواریم این توفیق که در سایه عنایت حضرت حق حاصل گردید مشمول پاداش بی حساب الهی گردد و همواره در راه خدمت بهتر به مردم علوی و ولایت مدار مازندران موفق و موید باشید.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد