آغاز رسیدگی به تخلفات انتخابات ۱۴۰۰ در محمودآباد
آغاز رسیدگی به تخلفات انتخابات ۱۴۰۰ در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: در راستای صیانت از آرای مردم و با همکاری هیات نظارت بر انتخابات شوراها ، فرآیند رسیدگی به شکایات و اعتراضات انتخابات 1400 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ خسرو طالبی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد در حاشیه جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ تلاش شد تا در سایه همکاری کلیه نهادهای دولتی و غیردولتی و بازاریان و آحاد جامعه و با اتخاذ تمهیدات لازم امنیتی و اجتماعی این رویداد مهم سیاسی و ملّی به شکل رضایت بخشی برگزار شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به برخی اعتراضات کاندیدا گفت: با توجه به آغاز فرآیند رسیدگی به شکایات از کلیه افرادی که به نتایج انتخابات اعتراض دارند تقاضا میگردد تا کلیه مستندات خود در قالب فیلم و عکس و… در اختیار هیات های نظارت و اجرایی شهرستان قرار دهند تا در فرآیند رسیدگی به تخلفات مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از اهتمام و حضور ارزشی و حماسی مردم فهیم و انقلابی شهرستان محمودآباد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تمام تلاش برگزار کنندگان انتخابات حفظ و صیانت از آرای مردم خواهد بود.

  • نویسنده : ملیکاکیاخسرو
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین