از ۱۰ بانوی نمونه و موفق محمودآبادی تکریم شد
از ۱۰ بانوی نمونه و موفق محمودآبادی تکریم شد
محمودآباد آنلاین: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن در محمودآباد برگزار شد.

این مراسم عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد، خسرو طالبی فرماندار، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستان و تعدادی از بانوان در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری رسید.

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام مادر و تبریک این ایام به بانوان حاضر در جشن اظهار کرد: تکریم از مادران از وظایف ما است چراکه زن کانون عشق، مهر و صفا و محبت در خانواده محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) دارای ویژگی‌ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که می‌تواند الگوی مناسب و عملی برای بانوان جهان باشد.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: مادران و زنان این مرز و بوم در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی همگام با مردان، دست از تلاش برنداشته و با حضور در مجامع و محافل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تقدیم فرزندان خود به انقلاب و نظام، سهم بسزایی در انقلاب اسلامی و پایداری آن داشته‌اند.

سخنرانی ابواقاسم حامدی، مداحی محسن فرخ‌پور و اجرای برنامه‌هایی از جمله استندآپ کمدی و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع به‌همت معاونت‌ امور بانوان فرمانداری محمودآباد و حوزه بسیج خواهران محمودآباد از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان محمودآباد تکریم و تجلیل شد.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین