قتل زن جوان توسط همسرش در محمودآباد
قتل زن جوان توسط همسرش در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از قتل یک زن جوان توسط همسرش در روستای جوراکلا از بخش مرکزی محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد شامگاه روز دوشنبه ۹ مرداد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در پی تماس خانواده مقتول ( الف – الف) که نزدیک به ۳۲ سال سن داشت ، مبنی بر بی اطلاعی از وی طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی بنا به حکم قضایی به منزل وی مراجعه نموده و پیکر بی جان نامبرده را پشت مبل خانه اش پیدا کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در تشریح این حادثه گفت : مقتول به علت خفگی توسط همسرش که معتاد بوده و مصرف مواد مخدر از نوع شیشه داشته است جان خود را از دست داد.
وی افزود: قاتل ( الف – ت ) که ۵۰ سال سن داشت توسط پلیس بلافاصله دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شده و جنازه مقتول نیز به منظور کالبد شکافی و پیگیری قضایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
وی اضافه کرد : این زوج هر دو اهل روستای جوراکلا از بخش مرکزی محمودآباد بوده و اعتیاد قاتل و اختلاف و عدم سازگاری این دو فرد بنا به اظهار برخی منابع آگاه محلی از مهم ترین دلایل این حادثه عنوان شده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین