واریز سود سپرده صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته
واریز سود سپرده صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته
محمودآباد آنلاین: سود سپرده صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۰ واریز شد.

به گزارش  محمودآباد آنلاین به نقل از صداوسیمای مرکز مازندران:  معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران گفت : سپرده صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته مهر ماه به حساب آنان نزد بانک ملی واریز شده است.

علی سهرابی با اعلام این خبر افزود : میانگین واریزی برای این دسته از بازنشستگان محترم مبلغ ۲۴ میلیون تومان بوده است. این در حالی است که میانگین واریزی اعضاء به صندوق ۶ میلیون تومان می‌باشد.
وی در همین رابطه اضافه کرد : مبلغ پرداختی شامل واریزی عضو ، واریزی دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۴۳ هزار و ۴۶۸ نفر از فرهنگیان کشور واریز شده است.

معاون پژوهش ، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد : حداکثر پرداختی مبلغ ۶۰ میلیون تومان بوده است که این رقم همه دریافتی فرهنگیان مذکور نیست، زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ پس از تقسیم در بین اعضای صندوق، به حساب بازنشستگان نیز واریز خواهد شد و میزان دریافتی آنان نیز افزایش می‌یابد.
سهرابی توصیه کرد : فرهنگیان عضو صندوق ذخیره برای بهره مندی کامل از سهم دولت و سود آوری موسسه میزان واریزی ماهانه خود را تا سقف ۵ درصد افزایش دهند و همچنین تعداد اندک فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق ذخیره فرهنگیان نشده اند، در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما