اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی ظفر ۴ در محمودآباد
اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی ظفر ۴ در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : به همت فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد و در اجرای طرح استانی و ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی ظفر 4 در محمودآباد پلیس موفق به دستگیری 30 سارق شد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: طرح امنیتی ظفر ۴ به همت عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان و با همراهی نیروهای کمکی اعزامی از ستاد فرماندهی انتظامی استان به منظور برخرود با مظاهر علنی فساد و عوامل شرارت و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و سلاح جنگی بامداد امروز در سطح شهرستان محمودآباد برگزار شد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان نزدیک به ۳۰ نفر سارق و مقادیر زیادی اموال و لوازم خانگی مسروقه از این سارقین کشف و ضبط شد که افراد مالباخته می توانند به پلیس آگاهی انتظامی محمودآباد جهت پیگیری و باز پس گیری اموال به سرقت رفته خود اقدام نمایند.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد همچنین از توقیف دو دستگاه موتور سیکلت سنگین که به صورت غیر مجاز در سطح شهر تردد داشته و موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شد خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده تصریح کرد : در اجرای طرح ظفر ۴ همچنین مقادیر زیادی مشروبات الکلی و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از افراد متخلف کشف و خودروهای آنها نیز توقیف و جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین