توسعه فرهنگ دوچرخه سواری بانوان در محمودآباد
توسعه فرهنگ دوچرخه سواری بانوان در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: برنامه دوچرخه سواری بانوان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجرای یک روز خوب با دوچرخه در شهر محمودآباد برگزار شد.

دوچرخه سواری بانوان در ایران بیش از آنکه منع قانونی داشته باشد، اسیر سلایق شخصی و گروهی بوده و در هر منطقه نسبت به تصمیمات مسئولان محلی پررنگ و کم رنگ می شود!

 

مسابقات و همایش های دوچرخه سواری بانوان فرصت مغتنمی است تا ضمن ایجاد انگیزه و تشویق این قشر به ورزش و دوچرخه سواری، دیدگاه مسئولان و جامعه به این مقوله بیش از پیش بهتر شود.

 

دختران وبانوان محمودآبادی با پوشش و حجاب مناسب طی برنامه ای که از سوی هیأت دوچرخه سواری شهرستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر برنامه ریزی شده بود،مسیر اداره ورزش و جوانان تا فرمانداری محمودآباد را با دوچرخه همرکاب شدند.

 

پایان بخش این برنامه اهدای لوح ، شاخه گل و جوایز از سوی طالبی فرماندار و با حضور محمد زاده مشاور فرماندار در امور بانوان و رئیس دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ،شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان به دوچرخه سواران تقدیم شد.

 

اضافه می شود این همایش به همت هیأت دوچرخه سواری و با همکاری اداره ورزش و جوانان،پلیس راهو،اورژانس ۱۱۵ و هیئت روستایی برگزار شد.

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد