۱۳۶۱ دانش آموز پایه اوّلی در محمودآباد به کلاس درس می روند
۱۳۶۱ دانش آموز پایه اوّلی در محمودآباد به کلاس درس می روند
محمودآباد آنلاین : علیزاده رئیس آموزش و پرورش محمودآباد گفت: امسال در آغاز سال تحصیلی جدید 1361 دانش آموز پایه اوّلی شامل 703 دختر و 658 پسر به کلاس درس می روند.

به گزارش محمودآباد آنلاین علی اکبر علیزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: امسال ۱۳۴۸۵ دانش آموز در ۱۱۷ مدرسه دولتی و ۲۱۵۵ دانش آموز در ۲۸ مدرسع غیر انتفاعی جمعاً ۱۵۶۴۰ دانش آموز شامل ۷۸۴۳ دانش آموز پسر و ۷۷۹۷ دانش آموز دختر با ۱۱۵۰ معلم و کادر آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند نمود.

علی اکبر علیزاده ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس افزود: امروز آبادانی، آزادی، امنیت و آرامش را مرهون خون شهدایی هستیم که در آن دوران وظیفه خود دانستند تا از حریم کشور دفاع کنند و امروز وظیفه ماست که دین خود را به شهدا ادا کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه مهر یکی از مهم ترین کارهای آموزش و پرورش است و هدف اصلی این پروژه خلق مدرسه ای شاداب و مهری ماندگار و پویا برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است، خاطر نشان کرد: روز اول مهر روز ملّی و نوروز دانش و آگاهی است که متعلق به تمامی ادارات، ارگان ها و نهادها است که برای خلق مدرسه ای شاداب در آغاز سال تحصیلی تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: پروژه مهر امسال با نام و یاد و خاطرات و ترویج فرهنگ شهید و شهادت ۱۰۶ شهید شهرستان شروع خواهد شد.

 

علیزاده در ادامه عنوان کرد: با برنامه ریزی هایی که توسط همکاران فرهیخته فرهنگی و با همت همه دانش آموزان مشارکت اولیای محترم انجام شده سال تحصیلی جدید را با ۰ کلاس درس و ۱۶۵۶ دانش آموز شروع و به امید خداوند متعال به استقبال مهر باشکوه و آغاز سال تحصیلی جدید خواهیم رفت.

 

وی از استخدام ۷۰ معلم جدید و ۳۵ نفر از دانشگاه فرهنگیان در شهرستان خبرداد و گفت:در سال تحصیلی جدید از آزمون ماده ۲۸ معلمان برتر که شامل ۷۰ نفر بودند مشغول به کار شدند و ۳۵ نفر از آنها در دانشگاه فرهنگیان  که مشغول به تحصیل بودند در سر کلاس ها حاضر و آماده خواهند شد.

 

علی اکبر علیزاده به اولویت قرار دادن جهاد تبیین در مدارس منطقه اشاره داشت و افزود: محبت مدیران و معلمان مدارس نسبت به دانش آموزان جهاد تبیین است که تعطیلی جهاد تبیین در مدارس خیانت به خون پاک شهیدان است.

وی در پایان با بیان اینکه جهاد تبیین ریشه قرآنی دارد بیان داشت: جهاد تبیین از وظیفه اساسی ما بوده که باعث جلوگیری از نفوذ دشمن می شود.

  • نویسنده : زهرا زارع
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین