برگزاری ۸۰ برنامه توسط کمیته ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد
برگزاری ۸۰ برنامه توسط کمیته ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین: سرپرست اداره ورزش و جوانان از برگزاری ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در ۴۲ سالگی انقلاب در شهرستان محمودآباد خبر داد.

جشن چهل و دو سالگی انقلاب هم برگزار شد و دستگاهها یکی پس از دیگری در حال جمع آوری و دسته بندی گزارش عملکرد این دهه میباشند و یکی از دستگاههای با برنامه و پرکار این دهه را می توان اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد قلمداد کرد، به همین بهانه به اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد رفتیم و گفت و گویی کوتاه با شعبان پور سرپرست این اداره رقم زدیم که با هم می بینیم.

 

+ سوالم را با این پرسش که آیا روزهای پرکار و شلوغی را دهه فجر گذراندید شروع می کنم؟

 

– بله خدا رو شکر دستگاه ورزش و جوانان یکی از روزها و دهه های پرکاری را سپری کرد و طبق گزارش همکارانم در حوزه روابط عمومی توانستیم ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ۴۲ سالگی انقلاب در قالب کمیته ورزش و جوانان در سطح شهرستان به اجرا بگذاریم.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان افزود: ۱۹ هیئت ورزشی به طور مستقیم در اجرای برنامه های این دهه مشارکت داشتند و جا دارد از اهتمام و تلاشی که روسا، اعضا وکمیته های این هیئت های ورزشی شهرستان بعمل آوردند تشکر و قدردانی نمایم.

 

+ تعداد هیئت های شما باید بیشتر باشد ولی ۱۹ هیئت را ذکر کردید که مشارکت داشتند؟

 

– بله تعداد هیئت های ورزشی ما ۱۹ عدد نیست و قطعا هیئت های کم کار که هیچ گونه مشارکتی با ما نداشتند معرفی خواهند شد و در مورد آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد. البته این را هم ذکر کنم که برنامه برخی هیئت های ورزشی به دلیل کرونا و تصمیمات ستاد مانند هیئت جودو، دوچرخه سواری، کاراته، کشتی و… لغو گردید.

 

+مهمترین برنامه و یا شاخص ترین برنامه ها؟

 

– مهمترین برنامه های ما در این ایام راه اندازی پویش اهدای خون، تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزشی، رژه خودرویی وموتوری، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان، روسای اسبق هیئت های ورزشی، دیدار از خانواده های معظم شهدای ورزشکار، افتتاح نخستین مدرسه هندبال بسیج و ۳ طرح ورزشی، اهدای تجهیزات ۲ خانه ورزش رستایی، نواختن زنگ انقلاب در زورخانه و جشنواره مسابقات ورزشی هنرهای فردی بصورت مجازی ذکر کرد.

 

در پایان شعبان پورخاطرنشان کرد: کمیته ورزش و جوانان شهرستان امسال با توجه به زمان مناسب آغاز نشست های مرتبط با این ایام، امیدوار است با لحاظ کردن همه موارد بتواند رتبه برتر را کسب کند.‌‌

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین