آمل میزبان همایش فرصت‌های سرمایه گذاری  شهرستانهای محمودآباد و نور
آمل میزبان همایش فرصت‌های سرمایه گذاری  شهرستانهای محمودآباد و نور
محمودآباد آنلاین : سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سه شهرستان آمل، محمودآباد و نور به میزبانی این شهرستان اواخر سال جاری خبرداد.

سید عباس حسینی در نشست هماهنگی همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سه شهرستان مازندران که با حضور بخشی دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران، مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران و فرمانداران نور و محمودآباد اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری به دنبال کارهای ویترینی نیستیم زیرا سرمایه گذاری یک ماهیت چندوجهی دارد که باید به ابعاد آن به درستی پرداخته شود.

وی با اشاره به سفر اخیر هیأت روسی به شهرستان آمل از آمادگی این گروه برای سرمایه گذاری ۱۱۶ هزار میلیارد تومان در آمل خبر داد و گفت: جذب این میزان سرمایه گذاری نیاز به برنامه ریزی و توانمندسازی تولیدکنندگان استان و شهرستان دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی بهترین فرصت برای توسعه استان مازندران است و باید از فرصت‌های پیش رو برای فاینانس استفاده کنیم، تصریح کرد: در حوزه‌های مزیت دار شهرستان آمل و شهرهای اطراف باید به خوبی برنامه ریزی صورت گرفته و این مزیت‌ها شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری در سه شهر آمل، محمودآباد و نور دچار دست انداز شده است، عنوان کرد: باید نگاه ویژه ای به گردشگری سه شهر نور، محمودآباد و آمل وجود داشته باشد تا بتوانیم بر روی مزیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه برنامه ریزی داشته باشیم.

حسینی با تاکید بر اینکه فرمانداران سه شهرستان معتقدند باید موانع اساسی بر سر راه سرمایه گذاری رفع شود، تصریح کرد: رفع گره‌های کور در حوزه سرمایه‌گذاری می‌تواند افزایش اشتغالزایی را در منطقه به دنبال داشته باشد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم همایش فرصت‌های سرمایه گذاری این سه شهرستان به صورت ویژه و بین المللی برگزار شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین