گوشت مورد نیاز بازار شهرستان محمودآباد تامین است
گوشت مورد نیاز بازار شهرستان محمودآباد تامین است
محمودآبادآنلاین:مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد بابیان اینکه گوشت مرغ و قرمز مورد نیاز بازار این شهرستان تامین شده‌است، گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون چهار تن گوشت مرغ منجمد و سه تن گوشت قرمز منجمد در بازار این شهرستان توزیع شده است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده گفت: در پی نواسان قیمتهای بازار مواد پروتئینی، سازمان جهاد کشاورزی را برآن داشت که برای تعادل سازی قیمت‌ها در بازار از طریق شرکت پشتیبانی ورود پیدا کند و مرغ و گوشت را از محل ذخایر داخلی در سطح بازار به حد کافی و متناسب با نیاز مردم توزیع کند.
هادی‌زاده افزود: سرانه مصرفی روزانه مرغ در شهرستان محمودآباد سه تا هفت تن برآورد شده که بمنظور جلوگیری از افزایش قیمت روزانه به مقدار کافی به بازار عرضه و هیچ مشکلی در زمینه توزیع وجود ندارد
وی با بیان اینکه قیمت فروش گوشت منجمد ایرانی و وارداتی از ۱۳۰ هزار الی ۱۵۵ هزار تومان می باشد، تاکید کرد: برای رفاه حال مردم ، این طرح تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و ما فراتر از آن سهمیه ای که برای شهرستان در نظر گرفته شده است.
هادی‌زاده با اشاره به اینکه قیمت مرغ مجمد  براساس مصوب قیمت گذاری برای مصرف کننده ۴۳ هزار تومان به فروش می رسد، ادامه داد: هر مباشری که مجوز داشته باشد می تواند در سامانه ستکاوا به آدرس ( setkava.ir) خرید کنند و در این سامانه با نظارت جهاد کشاورزی به آنها سقف خرید معین کرده براساس شرایط و توان فروش عاملین مرغ به آنها عرضه می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با تاکید بر نظارت مستمر بر بازار و برخورد با متخلفان، افزود: تقویت نظارت بر بازار جهت جلوگیری از گرانفروشی و کم فروشی ضروری است و در صورت مشاهده با مرغ فروشی هایی که بالاتر از قیمت مصوب به فروش می‌رسانند به طور جدی برخورد می کنیم.
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی محمودآباد