جوانی  از شمالی ترین شهرهای ایران مربی تیم ملی کشتی شد
جوانی  از شمالی ترین شهرهای ایران مربی تیم ملی کشتی شد
با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران و نظر مثبت فدراسیون کشتی « اباذر اسلامی » بعنوان مربی به تیم ملی کشتی دعوت شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ خبر مسرت بخشی را شنیدیم و آن خبر حکایت از آن دارد که «اباذر اسلامی» در جدیدترین چالش خود در کسوت مربیگری باید در کنار دیگر اعضای کادر فنی ،آزادکاران بزرگسال را برای مسابقات جهانی نروژ آماده کند.

این اتفاق در صورتی رخ داد که به گفته ی اباذر اسلامی از شش ماه قبل در تیررس فدراسیون کشتی و کادر فنی فدراسیون بوده تا اینکه امروز ۲۸ مرداد ماه طی تماس شخص آقای درستکار سرمربی تیم ملی، بصورت رسمی علنی و رسانه ای شد و اباذر اسلامی بعنوان مربی ادواری دعوت شده است.

در معیت تیم ملی، همراه آزادکاران برای مسابقات جهانی نروژ خواهم بود .

اردوی تیم ملی از روز شنبه سی ام مرداد ماه در خانه کشتی شهید صدر زاده آغاز خواهد شد.

اباذر اسلامی جوان ۳۶ ساله و نابغه کشتی در روستای میانکلمرز یکی از روستاهای بخش مرکزی محمودآباد یکی از شمالی ترین شهرهای ایران به دنیا آمده است .

اباذر که محلی ها و خانواده به اسم (اسرافیل) می شناسند به واسطه پدر که از قهرمانان کشتی بود، عاشق کشتی شود و این امر باعث شد او از همان سنین کودکی مشغول کشتی و آموزش حرفه ای شود.

وی پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد و انتظار خانواده و همگان را زود برآورده کرد و به موفقیت های بزرگی دست یافت و در سطح اول کشتی بعنوان مدعی خود را شناساند .

کشتی های درخشان و‌چشم نواز پسر خوش استیل و‌خوش آتیه باعث شد چشم همگان و مربیان خوشنام مازندران و ایران خیره اباذر شود .

اسلامی تا سن ۳۴،۳۵ سالگی در سطح اول دنیای قهرمانی کشتی گرفته است و به عناوین متعدد و بسیاری دست یافته است که مهمترین و شاخص ترین آنها می توان به طلای مسابقات ارتش های جهان در سال ۲۰۱۰ فنلاند، ۲ عنوان دومی و ۲ عنوان سومی جام جهان پهلوان تختی،قهرمانی جام اسماعیل اف روسیه، مسابقات جام جمهوریت ترکیه،سومی جام باشگاه‌های جهان،سومی جام حیدر علی اف آذربایجان،جام بزرگ اسپانیا ،جام یاشار دوغو ترکیه و…اشاره کرد.

اسلامی که به گفته خود روزی منتظر این اتفاق بود که بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی با تمام سختی ها، خود را در کسوت مربیگری تیم ملی ببیند، باید در جدیدترین چالش خود که آغاز رسمی مربیگری اش نیز هست توانایی های خو را به اثبات برساند .

این انتخاب اباذر اسلامی در کنار درخشش های چند وقت اخیر سپهر اسماعیلی و سید رضا حسینیان که زیر نظر همین اباذر اسلامی پرورش یافته اند،می تواند ما را به آینده کشتی محمودآباد امیدوارتر کند.

اسلامی بعنوان یک محمودآبادی پر افتخار که کار خود را از سالن های ورزشی این شهر آغاز کرده است، می تواند الگوی مناسب برای جوانان محمودآبادی علاقمند به ورزش کشتی باشد .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین