یکطرفه شدن محورهای هراز و کندوان در تعطیلات پایان هفته
یکطرفه شدن محورهای هراز و کندوان در تعطیلات پایان هفته
محمودآباد آنلاین: سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان در پایان هفته و تعطیلات آخر عید از جمله ۱۳ فروردین یکطرفه می شود.

ه گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به وضعیت ترافیکی راه مواصلاتی استان، اظهار کرد: وضعیت ترافیک در حال حاضر پر حجم گزارش شده در محدوده کندوان، چالوس، سیاه بیشه و هزار دوطرفه سمت تهران و کرج پرحجم است.

وی افزود: همچنین ترافیک در محدوده پلور، آب اسک و سوادکوه نیز دو طرف پر حجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.

جهان تاب با اشاره اینکه محور کندوان نیز در هفته‌ی گذشته به دلیل ریزش سنگ و رانش مسدود بود و ترافیک سنگین موجود را محورهای سوادکوه و هراز عهده‌دار شدند، گفت: در این راستا همکاران راهداری، پلیس راه، راهور و انتظامی با تعامل استان‌های همجوار مانند البرز و شرق تهران و با هماهنگی‌های انجام شده ترافیک محدوده مدیریت شد و تسهیل عبور و مرور صورت گرفت.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین نیز خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها از سمت تهران و کرج انجام و راه خروج از سمت محور کندوان و چالوس محتمل است.

سرهنگ جهان تاب ادامه داد: محتمل است محور هراز هم مسدود شود، تا هیچ خودرویی به سمت آمل وارد نشود تا به دلیل حجم مسافر امکان خروج از استان امکان پذیر شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: یکطرفه شدن مسیرها با توجه به ترافیک در محورها خواهد بود و تصمیم بر احتمال یکسره شدن مسیرها گرفته خواهد.

جهان تاب خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه و جمعه پایان هفته جاری از سمت چالوس به تهران و یا بالعکس با توجه به بار ترافیکی یکطرفه خواهد بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر مازندران