سه فوتی و ۹ مصدوم در ۶ سانحه رانندگی شهرستان محمودآباد
سه فوتی و ۹ مصدوم در ۶ سانحه رانندگی شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : رئیس اورژانس 115 شهرستان محمودآباد از وقوع 6 سانحه رانندگی در محمودآباد و سرخ رود خبر داد و افزود : متاسفانه در این تصادفات سه نفر جان باختند و 9 نفر مصدوم شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین حمیدرضا فرنیا رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان محمودآباد شامگاه امروز شنبه ۱۴ مرداد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از وقوع شش سانحه رانندگی در محمودآباد و سرخ رود خبر داد و افزود : متاسفانه در تصادفات امروز سه نفر جان باختند و ۹ نفر مصدوم شدند.
حمیدرضا فرنیا رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان محمودآباد در تشریح این خبر گفت: صبح امروز حوالی ساعت ۱۱:۳۰ صبح در سانحه برخورد خودروی شاسی بلند هایما S7 با سه عابر پیاده در روستای حاجی کلا متاسفانه دو خانم به علت شددت برخورد و سرعت بالای خودروی سواری جان خود رو را از دست دادند و یک دختر ۱۲ ساله بلافاصله به بیمارستان محمودآباد منتقل شد.
وی گفت : حوالی ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه در انحراف خودروی پراید به زمین کشاورزی در روستای معلم کلا دو نفر مصدوم شدند که بلافاصله با خودروی آمبولانس اعزامی از پایگاه تلیکسر دو مصدوم این حادثه به جهت درمان بیمارستان منتقل شدند.
وی افزود: در ساعت ۱۳:۲۰ امروز به علت واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کمربندی شرقی شهر محمودآباد یک نفر مصدوم شد که بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.
حمیدرضا فرنیا همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی پژو با موتور سیکلت در ساعت ۱۶:۳۴ در محدوده روستای حاجی کلا خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه رانندگی دو نفر مصدوم شدند که بلافاصله مصدومین این سانحه با اعزام آمبولانس از پایگاه ملاکلا به بیمارستان فریدونکنار منتقل شدند.
وی همچنین از تصادف یک دستگاه خودروی پراید با موتور سیکلت در محدوده پمپ بنزین روستای ترسیاب حوالی ساعت ۱۷:۵۸ خبر داد و افزود : در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که دو نفر از حادثه دیدگان با آمبولانس به بیمارستان محمودآباد منتقل شدند و یک نفر در محل سانحه درمان سرپایی شد.
وی در خاتمه گفت: در ساعت ۱۹:۱۹ امروز در برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با عابر پیاده مرد ۶۵ ساله در نزدیکی متل شهر قصه متاسفانه مصدوم این سانحه به علت شددت جراحت جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس محمودآباد در خاتمه تصریح کرد : متاسفانه در ۱۲ ساعت گذشته ۱۲ نفر فوتی و مصدوم داشتیم و انتظار میرود راکبین خودرو و موتور سیکلت با توجه به فصل تابستان و حضور گردشگران و مسافران نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین