اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ محمودآباد تعیین شدند
اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ محمودآباد تعیین شدند
محمودآباد آنلاین : صبح امروز انتخابات تعیین هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در محمودآباد برگزار شد.

صبح امروز جلسه انتخابات هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ به ریاست خسرو طالبی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد و حجت السلام رحمان قهرمانی رئیس دفتر نظارت بر انتخابات ( شورای نگهبان) و  قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری و قاسم نبی زاده کبریا رئیس دادگستری و محمد مهدی یوسف تبار دادستان دادسرای عمومی و انقلاب محمودآباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در پایان انتخابات امروز که با حضور سی نفر از معتمدین شهرهای محمودآباد و سرخ رود برگزار شد ؛ سید جلیل حسینی با ۲۰ رای و ملیحه مهدوی با ۱۸ رای و فرحناز نجف پور با ۱۷ رای و علی اصغر فتاحی با ۱۶ رای و خدیجه محمدزاده و ناصر عسگری و مسعود فلاح و عبدالرضا خسروی مشترکا با ۱۵ رای و علی انصاری فر با ۱۲ رای به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخاب و حسین قلی توان با ۱۲ رای و معصومه رضوی جلالی با ۱۰ رای به عنوان اعضای علل البدل انتخاب شدند.

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر محمودآباد روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین