گوشت قرمز تنظیم بازار به قیمت ۱۵۵ هزار تومان در محمودآباد
گوشت قرمز تنظیم بازار به قیمت ۱۵۵ هزار تومان در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری با نرخ مصوب 155 هزار تومان در فروشگاه های معتبر شهر در حال توزیع است و این روند در شهرستان ساماندهی شده و تحت نظارت کامل این سازمان می باشد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان محمودآبادی، گوشت قرمز مصوب تنظیم بازاری در فروشگاه های معتبر این شهرستان در حال توزیع است.

 

هادی‌زاده با بیان اینکه قیمت این محصول برای مصرف کننده کیلویی ۱۵۵ هزار تومان است، افزود: بازرسان و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد بصورت مستمر از فروشگاه های عرضه محصولات غذایی از جمله کالاهای اساسی این شهرستان بازدید کرده و تمامی مراحل تامین و توزیع آن مورد پایش قرار می گیرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلف در عرضه محصولات و کالاهای اساسی این شهرستان بصورت جدی برخورد خواهد شد.

 

وی از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه عرضه محصولات و کالاهای اساسی را به بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با معرفی متخلفین به مراجع ذیصلاح قانونی با آنها برخورد شود.

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد