کشف ۲۰ میلیارد ریال ارز و طلای سرقتی در استان مازندران
کشف ۲۰ میلیارد ریال ارز و طلای سرقتی در استان مازندران
محمودآباد آنلاین : سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری 4 سارق و کشف 20 میلیارد ریالی اموال سرقتی با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان گلستان خبر داد .

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی سرقت های متعدد منازل در شهرستان مرکز استان و شهرستان های غرب استان موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعلام پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر وقوع سرقت های مشابه در آن استان توسط سارقان در حرکت، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند .
سرهنگ قیصری در ادامه اظهار داشت: با همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان گلستان و بررسی های همه جانبه مخفیگاه متهمان که در قالب یک باند ۴ نفره اقدام به سرقت منازل می کردند در شهرستان محمود آباد شناسایی و اقدام عملیاتی برای دستگیری آنان آغاز شد .
وی، خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع تیم های عملیاتی از پلیس آگاهی استان مازندران، پلیس آگاهی استان گلستان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد متهمان که از طایفه فیوج و اهل و ساکن استان تهران بوده اند زمینگیر شدند .
سرهنگ قیصری از کشف مقادیر قابل توجهی ارز خارجی و طلاجات سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد تعدادی آلات و ادوات سرقت و سلاح سرد کشف شد .
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند با قدردانی از همکاری های اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان گلستان، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت شناسایی و مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین