علی اکبر محمدزاده حوزه انتخابیه خود را از تهران به محمودآباد و نور تغییر داد
علی اکبر محمدزاده حوزه انتخابیه خود را از تهران به محمودآباد و نور تغییر داد
محمودآباد آنلاین : فرصت تغییر حوزه‌های انتخابیه داوطلبین مجلس شورای اسلامی هم از ۲۰ بهمن آغاز شده بود و تا ۲۵ بهمن‌ فرصت داشتند و متقاضیان باید در این موعد تقاضای خود را در سامانه ثبت نمایند.

به گزارش محمودآباد آنلاین علی اکبر محمدزاده برادر شهیدان والا مقام ابوالقاسم و هادی و ابوالحسن محمدزاده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد و طی چند روز گذشته حوزه انتخابیه خود را از تهران به محمودآباد و نور تغییر داد.

وی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : برای ادامه دادن در انتخابات تهران حتما و باید در قالب لیستی از سوی حزب سیاسی و یا جریان خاص سیاسی قرار می گرفتم و این مهم انتظاراتی را فراهم میکرد و باید قول های به یکسری افراد و احزاب می دادم و من فرد قول دادن به افراد و احزاب نیستم و آمده ام تا تنها برای خدمت به مردم منطقه ام قول بدهم.

گفتنی است علی اکبر محمدزاده متولد سال ۱۳۵۰ و اهل شهرستان محمودآباد و  فارغ التحصیل مقطع کارشناسی جزا و جرم شناسی و دانشجوی مقطع دکترای رشته علوم سیاسی می باشد و دو دهه سابقه فعالیت اداری در تهران داشته و در حال حاضر نیز مسئولیت یک موسسه حقوقی را بر عهده دارد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین