صدور سهمیه استخدام ۱۰ نخبه فرهنگی هنری در مازندران
صدور سهمیه استخدام ۱۰ نخبه فرهنگی هنری در مازندران
محمودآباد آنلاین : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به انتشار سومین فراخوان استخدام نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی کشور، سهمیه این اداره‌کل را ۱۰نفر اعلام کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ؛ احسان آهنگر اظهار داشت: بنیاد نخبگان در اجرای شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی، برای هر کدام از دستگاه‌ها سهمیه‌ای تعیین کرده است.

وی ادامه داد: این مهم، در بخشنامه شماره ۲۴۴۲۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ سازمان اداری و استخدامی کشور ( تصویب‌نامه شماره ۱۵۴۴۴۹/ت۵۹۵۰۶هـ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲ هیئت وزیران) و با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور و در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد ماده ۳۰ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی، تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی کشور (منضم به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۹ و اصلاحات بعدی آن) و به منظور تأمین نیروی انسانی استعداد برتر مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط سومین فراخوان مستقل استخدام استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی کشور، صادر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: براساس  دستورالعمل ابلاغی، سهمیه در نظر گرفته شده برای این اداره‌کل، ۱۰نفر است.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام سومین دوره جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور از ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ تا  ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ اعلام شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت جزئیات، دفترچه راهنما و ثبت نام به تارنمای بنیاد ملی نخبگان مراجعه نمایند.

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین