کشف انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد
کشف انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف يک انبار احتکار لوازم خانگي به ارزش 800 ميليارد ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان محمودآباد از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان محمودآباد از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برند ایرانی از قبیل: یخچال، آبگرمکن، لباسشویی، کولرگازی، اسپیکر های بزرگ، جاروبرقی و انواع لوازم خانگی برقی و غیره کشف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه طی بررسی کارشناسان این انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبوده و در مصادیق احتکار قرار گرفت، اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین