راه اندازی نمایشگاه دایمی گل و گیاه مازندران در محمودآباد
راه اندازی نمایشگاه دایمی گل و گیاه مازندران در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : استاندار مازندران گفت: روستاهای شهرستان محمودآباد با توجه به ظرفیت ممتاز گل و گیاه تولیدی باید به نمایشگاه دایمی گل و گیاه در مازندران تبدیل شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران روز یکشنبه طی سخنانی در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی ۸۵ روستای شهرستان محمودآباد گفت : توسعه زیرساخت مازندران یکی از دغدغه‌های جدی بود که در حال انجام است و در همین راستا عملیات اجرایی طرح ۱۰ هزار میلیارد ریالی زیرساخت برق مازندران در محمود آباد آغاز شد.

وی اظهار داشت: توسعه زیر ساخت مازندران بنا به نیازها و زمینه های توسعه شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که عبور از کشاورزی و تولید سنتی یکی از ضروریت‌های اصلی مازندران است، اضافه کرد: برای کاهش هزینه‌های تولید و کیفی‌سازی محصولات باید به سمت فناوری‌های نوین و دانش بنیان گام برداریم.

حسینی‌پور با بیان این مطلب که برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، جوانان باید به میدان بیایند، اظهار داشت: نقش دهیاران در توسعه و اشتغال پایدار روستاها بسیار مهم است.

وی با بیان این که، تجارت مختص بخش خصوصی است و در بخش گل و گیاه محمودآباد باید سرمایه‌گذاران ورود کنند، بیان داشت: دولت با تمام ظرفیت ریل گذاری مناسب در توسعه صادرات گل و گیاه انجام خواهد داد.

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : ایرنا