کرونا جان سه محمودآبادی را گرفت
کرونا جان سه محمودآبادی را گرفت
محمودآباد آنلاین/ توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه محمودآبادی به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در شبانه روز گذشته ۲۶۹ نفر مشکوک به علائم کرونا به مراکز درمانی و سلامت مراجعه نمودند که از این تعداد ۵۱ نفر متاسفانه تست ابتلاء آنها مثبت بوده است.

وی علت تغییر وضعیت کرونایی در محمودآباد و سایر شهرهای استان را برگزاری دید و بازدیدهای نوروزی و مراسم های عروسی و سایر اجتماعات پر تجمع و همچنین حضور گسترده مسافران در شهر های ساحلی و توریستی از جمله محمودآباد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۷ محمودآبادی مبتلا به کرونا داریم که ۱۹نفر در بیمارستان محمودآباد بستری هستند و  ۲۸ نفر نیز در بیمارستان های شهرهای اطراف تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه محمودآبادی اعم از یک خانم ۶۹ ساله اهل روستای خوردونکلا و یک مرد ۶۲ ساله اهل روستای اورطشت و یک خانم ۷۸ ساله در شهر محمودآباد به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

عباس توان تصریح کرد: متاسفانه ظرفیت بخش کرونا بیمارستان شهدای محمودآباد تکمیل شده و شش نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند که از این تعداد سه نفر با تنفس مصنوعی در قید حیات هستند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین