ستاد اندیشه‌ورز و خیران ورزشی درمازندران راه‌اندازی شود
ستاد اندیشه‌ورز و خیران ورزشی درمازندران راه‌اندازی شود
محمودآباد آنلاین : رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ستاد اندیشه‌ورز و ستاد خیرین ورزشی در همه شهرستان‌ها راه اندازی تا از این ظرفیت نیز استفاده بهینه شود.

علی رجبی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری در جمع رؤسای ادارات شهرستان‌ها، خواستار مشارکت و همکاری تمامی کارکنان شد و اظهار داشت: در جهت شناسایی مشکلات و رفع موانع توسعه، سامانه پیشنهادات در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران باید راه اندازی شود.

رجبی با اشاره به ظرفیت بسیج و سپاه در ورزش و استفاده از این ظرفیت گفت: سپاه و بسیج در همه حوزه‌ها مخصوصاً در ورزش ظرفیت مناسبی دارد که می‌توان برای توسعه و پیشرفت ورزش و جوانان از این بازوی توانمند بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به لزوم برنامه ریزی در حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی ما باید این باشد که حوزه جوانان را بیش از پیش فعال کنیم.

رجبی با بیان اینکه جلسات تخصصی باید هر ماه برای کنگره سرداران شهید صورت بگیرد، اظهار داشت: این میز و این سمت سنگر است و تیر و اسلحه ما هم کار و تلاش کردن است که باید در این مسیر تلاش کنیم.

این مسئول بیان کرد: به گذشته‌ها کاری نداشته باشید و بیایید با تلاش و سعی فراوان برای پیشرفت ورزش مازندران قدم بردارید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر همدلی و هم افزایی همه ی بخش‌ها و کارکنان، نظم و انضباط را یکی از مهمترین ابزارهای اعتلای ورزش و جوانان دانست.

وی رعایت عفاف و حجاب را مورد توجه قرار داد و گفت: ستاد اندیشه‌ورز و ستاد خیرین ورزشی در همه شهرستان‌ها راه اندازی تا از این ظرفیت نیز استفاده بهینه شود.

رجبی خطاب به رؤسای ادارات ورزش و جوانان گفت: نشست با شهرداران برای پیشبرد اهدافی ازجمله ورزش همگانی مورد انتظار است و با طرح‌های خلاقانه و تلاش، مشارکت مردم را هم در امر ورزش جلب کنید.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش حمایت از تیم داران، باشگاه‌ها و ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه ی مسئولان باید به توسعه ورزش در مناطق محروم کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران استفاده از نیروهای داوطلب را برای پیشبرد اهداف ورزش مهم دانست و افزود؛ علاقمندان به ورزش برای همکاری و مشارکت به عنوان داوطلب جذب گردند و برنامه ریزی و برنامه محوری در تمامی رویدادها مخصوصاً رویدادهای پیش روی المپیک استعدادهای برتر و هفته دولت باید مورد توجه باشد.

وی بکارگیری از ظرفیت جوانان را در جهت توسعه همه جانبه مورد تاکید قرار داد و گفت: باید هوای تازه ای در بین جوانان ایجاد شود تا شاهد مشارکت این قشر تأثیرگذار در همه حوزه‌ها باشیم.

رجبی گفت: نظارت بر اماکن ورزشی، باشگاه‌های ورزشی برای جلوگیری از تخلفات مورد انتظار است و در شهرهای ساحلی نیز پیگیری موضوعات سواحل دریا و نجات غریق باید اولویت باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها دغدغه‌ها و نقطه نظرات خودشان را نیز ارائه دادند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر مازندران