کاهش حوادث رانندگی در شمال
کاهش حوادث رانندگی در شمال
محمودآباد آنلاین / تردد مسافران در جاده‌های مازندران نسبت به پارسال ۵۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد اما سوانح جاده‌ای کاهش داشته است.

سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور مازندران گفت: تردد درون استانی از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۵ درصد در مقایسه با پارسال افزایش داشته، اما طبق گزارش‌های پلیس راه و راهور حوادث جاده‌ای و شهری در مازندران کاهش داشته است.

 

مازندران یکی از پرترددترین استان‌های کشور در سفر‌های نوروزی اعلام شده و بر اساس پیش بینی‌ها این استان شمالی میزبان ۱۵ تا ۲۰ میلیون مسافر نوروزی خواهد بود.

 

طرح نوروزی پلیس مازندران از ۲۵ اسفند آغاز شد و پلیس راه و راهور برای کاهش سوانح جاده‌های بازدید‌های میدانی را افزایش دادند و گره‌های ترافیکی را برای تسریع عبور و مرور با استقرار ماموران پلیس راهور باز کردند.

 

به گفته رئیس پلیس راهور مازندران ماموران پلیس در همه نقاط پر ترافیک حضور دارند و مشکل خاصی در حوزه استحفاظی مازندران تا به حال مشاهده نشد ه است.

 

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها ترافیک در محدوده برخی شهر‌های ورودی استان مانند مرزن آباد پرحجم است و نبود کمربندی در این منطقه و برخی شهر‌های غرب استان سبب ترافیک ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای در مرزن آباد، ورودی شهر چالوس، هچیرود، متل قو و عباس آباد شده است

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان