خبرنگاران در ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند
خبرنگاران در ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند
محمودآباد آنلاین / معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد گفت: برگزاری انتخابات در هر جامعه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها راه برون‌رفت ما از مشکلات کشور انتخاب درست خواهد بود. در این راه، خبرنگاران در ایجاد شور انتخاباتی تلاش و کمک کنند.

قنبرعلی داداش‌پور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه محمودآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای دارند و ارتباط خوبی باید در تمامی نهاد‌های سطح شهرستان با اصحاب رسانه صورت بگیرد.

وی افزود: کسی که با حقوق رسانه آشناست نمی‌تواند از دغدغه‌ها و مشکلات شهرستان خود به سادگی عبور کند بدین منظور خبرنگار می‌داند که چگونه تیتر خبر خود را انتخاب کرده تا ذهن مخاطب جلب گزارش شود.

معاون سیاسی،امنیتی فرمانداری محمودآباد خاطر نشان کرد: با توجه به پیش‌رو بودن ایام انتخابات، ما به‌عنوان یک مسئول باید دغدغه اطلاع‌رسانی درست را برای ایجاد فضای مناسب انتخاباتی داشته باشیم و همراه کردن دستگاه‌های سطح شهرستان می‌تواند سبب انجام فعالیت بیشتر شود.

داداش‌پور تاکید کرد: با توجه به تحریم‌ها انتخابات سختی را پیش رو داریم و باید در راستای ترغیب همشهریان به شرکت در انتخابات تلاش کنیم. ما به دنبال انتخابات سالم هستیم و تنها راه برون‌رفت ما از مشکلات کشور انتخاب درست خواهد بود.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد بیان کرد: ما انتخابات الکترونیکی در محمودآباد نداریم و روال انتخابات ما همانند سال‌های گذشته خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر طبق روال گذشته سعی بر انتشار تولید محتوا در زمینه‌های مختلف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌خصوص در اصناف و بازار است.

داداش‌پور افزود: خبرنگاران با تولید محتوای درست و انتشار آن باید اطلاع‌رسانی مناسبی به مردم داشته باشند و با در نظر داشتن اخلاق انتخاباتی؛ به معرفی افراد دارای صلاحیت بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد در پایان گفت: تعامل مدیران با خبرنگاران از دغدغه‌های اصحاب رسانه شهرستان است و این ارتباط باید شکل بگیرد زیرا ارتباط و هماهنگی بین خبرنگاران و مدیران می‌تواند مشکلات زیادی را در شهر حل کند.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین