رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
محمودآباد آنلاین : سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد.

به گزارش محمود آباد آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران بر اساس حکم استاندار مازندران، روح الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد.
حسینی پور در این انتصاب باتاکید بر اهمیت برگزاری هرچه با شکوه تر این دوره از انتخابات، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیند انتخابات از جمله وظایف و ماموریت های خطیری است که انتظار می رود با هماهنگی لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام شود.

رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند

مقام عالی دولت در مازندران در حکم رییس ستاد انتخابات مازندران، تاکید کرد: کلیه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها می بایست همکاری لازم را با جنابعالی مبذول نمایند.
براساس احکام صادره، همچنین امید محبی به عنوان عضو و رییس کمیته پشتیبانی و مالی، اسماعیل مهرافزا، رییس هیات بازرسی انتخابات، علی مراد مهدوی فر، رییس کمیته سیاسی، امنیتی و انتظامی، مرتضی حسینی رئیس کمیته حراست و استعلامات، مرتضی نوربخش، رییس کمیته اطلاع رسانی، حسین شهابیان، رییس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، به عنوان عضو ستاد انتخابات استان مازندران منصوب شدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری مازندران