افتتاح پل بتنی در کوچه نسیم ۳۹ محمودآباد
افتتاح پل بتنی در کوچه نسیم ۳۹ محمودآباد
محمودآباد آنلاین / به مناسبت ایام الله دهه فجر و به همت شهرداری محمودآباد پل بتنی وزنی با دال مسطح در کوچه نسیم ۳۹ واقع در شهر محمودآباد افتتاح شد.

آیین افتتاح این پل، ظهر امروز با حضور خسرو طالبی، فرماندار شهرستان محمودآباد، صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی فرماندار، مهدی اختیاری شهردار محمودآباد، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهری و شهروندان در محل این پروژه واقع در خیابان امام خمینی، نسیم ۳۹ (کوچه منبع آب) افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت : پروژه احداث پل بتنی با دال مسطح بر روی نهر پیت رود با دهانه آبرو چهارمتر و طول ۱۳ متر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال طی سه ماه احداث شد.

 

وی افزود : این پل به منظور تسهیل در تردد ساکنین منطقه و در آینده با تکمیل پروژه کنار گذر شرقی، نقش چشمگیری در کاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) خواهد داشت.

 

اختیاری با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه خدمات شهری گفت : تکمیل زیرساخت های شهری و اتمام پروژه های نیمه تمام شهری از مهمترین اولویت های شهرداری محمودآباد طی ایام باقی مانده تا پایان سال جاری و نیز سال آینده خواهد بود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین