مشکلات بیمه کشاورزان برطرف خواهد شد
مشکلات بیمه کشاورزان برطرف خواهد شد
محمودآباد آنلاین / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد در دیدار با مدیرعامل نظام صنف کشاورزان محمودآباد گفت: پیگیر مشکلات بیمه کشاورزان هستیم و این مشکل را به زودی برطرف می‌کنیم.

قنبرعلی داداش‌پور ضمن تقدیر از عملکرد صنف کشاورزان بیان داشت: سالانه هر کشاورزی برای کشت دوم ۵ ماه در زمین کشاورزی کار می‌کند و در پایان کار هم درآمد کم کشاورز با فروش برنج، هزینه هنگفت تجهیزات و هزینه‌ های جانبی کشاورز را هم تامین نمی‌کند چه برسد به هزینه های زندگی در این شرایط سخت اقتصادی.

وی افزود: چطور یک کشاورز می‌تواند با این درآمد ناچیز خرج و مخارج یک خانواده را در طول یک سال تامین کند.

داداش‌پور اظهار کرد: در دو مرحله در صحبت هایی با رئیس محترم تامین اجتماعی، بر طرف کردن مشکلات کشاورزان در خصوص بیمه تامین اجتماعی را خواستار شدیم و جلسه‌ای هم در همین هفته مجددا با رئیس و پرسنل تامین اجتماعی خواهیم داشت تا مشکل این قشر زحمت کش را حل و فصل نماییم.

مدیر عامل نظام صنف کشاورزان شهرستان محمودآباد در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد این صنف گفت: حدود ۲۶۰ پرونده بیمه تامین اجتماعی کشاورزان دلسوز شهرستان محمودآباد و بخش سرخ‌رود به حالت تعلیق در آمده است و از این تعداد حدود ۵۰ پرونده فوتی های کارفرما می‌باشند که کشاورزان در جریان نبودند بعد از فوت کارفرما باید کارفرمای جدید معرفی کنند.

عباس زارعی خواستار شد: اسامی کارفرمایان فوت شده به دفتر نظام صنف کشاورزان شهرستان محمودآباد تحویل داده شود تا پیگیری های لازم برای معرفی کارفرمای جدید به تامین اجتماعی صورت پذیرد. 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین