کاندیدای دهمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی مازندران
کاندیدای دهمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی مازندران
محمودآباد آنلاین : بنا بر اخبار واصله مبنی بر حمایت جامعه مهندسین شهرستان محمودآباد از حمزه جعفرزاده عضو فعلی شورای اسلامی شهر سرخ رود وی به عنوان تنها کاندیدای محمودآبادی در این انتخابات نام نویسی خواهد کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین در طی ۹ دوره گذشته محمودآباد در انتخابات ادوار گذشته هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران تنها در دوره پنجم در رشته مکانیک یک کاندیدا بنام محمد توان داشت که متاسفانه رای نیاورد و در انتخابات دهمین دوره ، حمزه جعفرزاده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری در بخش مهندسین رشته معماری کاندیدا خواهد شد.
گفتنی است حمزه جعفرزاده متولد شهر سرخ رود و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته معماری با ۳۹ سال سن می باشد و سه دوره عضویت در شورای اسلامی شهر سرخ رود و پنج سال ریاست و دو سال نائب رئیسی این شورا را در کارنامه دارد.
لازم بذکر است انتخابات نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی استان مازندران ۷ مهر سالجاری برگزار شد و اعضای منتخب تا سه سال با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده استان خواهند بود و پیش بینی می شود مهر ۱۴۰۳ انتخابات دهمین دوره هیات مدیره خواهد بود.
امیدوارم در سایه تعامل و همراهی و حمایت مهندسین بومی ، از ظرفیت جامعه مهندسین در راستای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان در شهرهای استان به خوبی استفاده شود.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین