دستگیری چند سارق و اراذل و اوباش در محمودآباد
دستگیری چند سارق و اراذل و اوباش در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : جانشین فرمانده انتظامی مازندران از بازداشت ۱۱ تن از اراذل و اوباش در اجرای چهاردهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، چهاردهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۱۰۴ تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان‌های “نکا، بابلسر، بابل، محمودآباد، عباس آباد و سوادکوه” به مرحله اجرا در آمد.

او با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۵۲ قاچاقچی و عامل افیونی به همراه ۳۷ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۰ کیلو و ۶۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۷۹ سارق، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در اجرای این طرح، افزود: ۶۳ خودرو و ۲۰ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

او از دستگیری ۱۶۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش در این عملیات، گفت: در اجرای این طرح ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و ۲۰ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران