پیام فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش محمودآباد به مناسبت بازگشایی مدارس
پیام فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش محمودآباد به مناسبت بازگشایی مدارس
محمودآباد آنلاین: فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در پیامی مشترک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و گشایش دوباره مدارس را به دانش آموزان تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، گشایش دوباره مدرسه ها را به فرهنگیان گرانقدر، پرتلاش، دلسوز و متعهد و دانش آموزان عزیز و به همه ره پویان طریق علم و معنویت تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و هم چنین ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری‌ها ،فداکاری‌ها و از جان گذشتگی های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد، گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر بالاخص به شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز درود و سلام می‌فرستیم.

اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نیز فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خودمان را از تمامی معلمان شریف ، متعهد و دلسوز و فرهنگیان گرامی که با همت و تلاش صادقانه در راستای تربیت نیروی انسانی خلاق و فکور گام های موثری بر می دارند، اعلام داریم.

در آغاز سال تحصیلی جدید از فرهنگیان و دانش آموزان عزیز انتظار این است که قدر این دوران پر برکت را بدانند و شاکر نعمت های پروردگار متعال باشند.

سال تحصیلی جدید با سال های دیگر تفاوت زیادی دارد و آموزش و پرورش با استفاده از تجربیات کسب شده و تمهید مقدمات لازم و بهره گیری از توانمندی معلمان و اهتمام مدیران و هم چنین اقدامات انجام شده خود را برای ارائه خدمات آموزشی و پرورشی متناسب با شیوع کرونا مهیا کرده است.

در پایان امیدواریم درسالی که توسط مقام معظم رهبری(حضرت آیت ا… خامنه ای – مد ظله العالی) بنام سال ((تولید ، پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها)) نامگذاری شده بتوانیم به کمک معلمان عزیز و فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته شهرستان و با عزمی راسخ برای  تحقق اهداف آن گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان عزیز شهرستان محمودآباد باشیم.

 

– خسرو طالبی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش محمودآباد

– حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه محمودآباد

– محمد رضا اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد

 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد