پیگیر رفع مشکلات بودجه‌ای و گسترش زیرساخت‌های کتابخانه‌ خواهم بود
پیگیر رفع مشکلات بودجه‌ای و گسترش زیرساخت‌های کتابخانه‌ خواهم بود
محمودآباد آنلاین / ولی‌الله فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز دوشنبه از كتابخانه عمومی مرحوم علامه محمد دشتی محمودآباد بازديد و سرکشی كرد.

در این بازدید، اعتصامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از کتابخانه های شهرستان ، خواستار پیگیری مهندس فرزانه در کمیسیون تلفیق برای بودجه حداکثری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان شد.

وی همچنین از نماینده مجلس خواست تا جهت بهبود وضعیت معیشتی کتابداران و رفع مشکلات زیر ساختی کتابخانه و تجهیزات آن پیگیر باشد.

اعتصامی در ادامه ورود خیرین در امر کتابخانه سازی، اهدای زمین، خرید تجهیزات و تعمیرات کتابخانه‌ای را خواستار شد و از کمبود کادر اداری و در فشار بودن بسیار شدید نیروهای موجود و انباشت وظایف محوله سازمانی ابراز نگرانی کرد.

فلاح مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان محمودآباد نیز در این بازدید ضمن بیان مشکلات این کانون، آن را کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان و محل ظهور و بروز استعدادهای فرزندان برشمرد و افزود: کمبود تعداد نیروها در این مجموعه که به دلیل گستردگی وظایف این کانون که در مسائل متعدد فرهنگی و علمی ورود می نماید، باعث کاهش راندمان کاری مجموعه گردیده است.

وی در ادامه پیگیری اخذ ماشین سیار کتاب(کتابخانه روستایی) برای شهرستان جهت حضور در روستاها و تشویق کودکان و نوجوانان برای مطالعه بیشتر را از نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

همچنین ولی‌الله فرزانه با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات نهادهای فکری و کتابخانه‌ای هستم، قول پیگیری و مساعدت درخصوص مسائل مطروحه را داد و افزود: در حوزه‌های فرهنگی جامعه هر کاری صورت گیرد مطمئنا به پیشرفت و تعالی جامعه کمک شایانی خواهد نمود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین