پویش سریع  و بی پرده با خلیل محمودی رئیس اداره بهزیستی
پویش سریع  و بی پرده با خلیل محمودی رئیس اداره بهزیستی
محمودآباد آنلاین: در راستای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات شهروندان و رسیدگی به مشکلاتشان در حوزه های مختلف و به ابتکار پایگاه خبری محمودآباد آنلاین پویش صریح و بی پرده با مدیران ادارات شهرستان محمودآباد راه اندازی شده و میهمان دومین پویش صریح و بی‌پرده سه شنبه 16 آذر ماه خلیل محمودی  رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد خواهد بود و شما شهروندان شریف محمودآبادی می‌توانید تمام حرف‌ها، دغدغه‌ها، مشکلات و نکات خود را با این رئیس اداره در میان بگذارید.
محمودآباد آنلاین: در راستای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات شهروندان و رسیدگی به مشکلاتشان در حوزه های مختلف و به ابتکار پایگاه خبری محمودآباد آنلاین پویش صریح و بی پرده با مدیران ادارات شهرستان محمودآباد راه اندازی شده و میهمان دومین پویش صریح و بی‌پرده سه شنبه ۱۶ آذر ماه خلیل محمودی  رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد خواهد بود و شما شهروندان شریف محمودآبادی می‌توانید تمام حرف‌ها، دغدغه‌ها، مشکلات و نکات خود را با این رئیس اداره در میان بگذارید.
به گزارش محمودآباد آنلاین : با توجه به روز جهانی افراد دارای معلولیت در هفته ای که گذشت و اینکه یکی  از مبتلابه‌ترین موارد تبعیض نسبت به معلولین، اجحاف در بهره‌مندی آنان از مفهوم «حق بر شهر» است پایگاه خبری محمودآباد آنلاین در نظر گرفت این هفته میزبان رییس اداره بهرزیستی شهرستان باشد  تا شما مردم عزیز تمام حرف‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و نکات خود را با «رئیس اداره بهزیستی » در میان بگذارید.
در پویش شهریی « پویش صریح و بی‌پرده با خلیل محمودی…» شما می‌توانید مطالب و نکات خود را در حوزه  حقوق شهروندان معلول، زنان سرپرست خانوار ویا  مستمری بگیران بهزیستی و سایر خدماتی که از سوی این اداره ارائه می گردد و هر موضوع دیگری را که احساس می کنید مناسب است که این مدیر به عنوان خادم مردم در جریان باشد ، با ایشان مطرح نمائید.
گفتنی است این پایگاه خبری پیام‌هایی که حاوی توهین و یا نکات حقوقی باشد منتشر نخواهد کرد و اما #تمام پیام‌های منتشر شده و نشده بدون کلمه‌ای حذف یا سانسور تقدیم رئیس اداره متبوع خواهد شد.
برای مشارکت در این پویش شهری ، لطفاً دیدگاه‌های خود را زیر همین خبر ارسال بفرمایید. نوشتن ایمیل و همین‌طور نام کامل هنگام ثبت نظر، ضرورت ندارد.
  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین