با جذب سرمایه گذار به دنبال رونق و توسعه شهرستان هستیم
با جذب سرمایه گذار به دنبال رونق و توسعه شهرستان هستیم
به گزارش محمودآباد آنلاین؛ جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد و آیین تکریم خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد و معارفه روح الله عليزاده یازدهمین فرماندار شهرستان محمودآباد امروز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و ولی الله فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره‌ فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

روح الله علیزاده فرماندار جدید شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم از حسن اعتماد محمود حسینی پور استاندار مازندران تقدیر و تشکر کرد و افزود: خدمت به مردم دیار خودم وظیفه است و امیدوارم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خادم خوبی برای مردم باشم و مصدر اثر و خدمت نوین برای تحول محمودآباد باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهیدان شهرستان محمودآباد گفت: مازندران و محمودآباد مهد تاریخ و فرهنگ است و این شهر شهرنام آورانی از جمله آیت الله علامه دشتی و حسین توکلی و اباذر اسلامی و پرفسور صادقی می باشد و باید از کلیه ظرفیت های انسانی این شهر برای توسعه بهره برد.

نمانیده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در آستانه سال نو هستیم و فرصت تشکیل شورای اداری نیست گفت: انتظار دارم کلیه مدیران پای کار بیاییند و خدمات نوین  و ارزنده ای هم به شهروندان و هم مسافران  ارائه دهند.

وی نیاز محمودآباد را جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت گردشگری دانست و افزود: باید زیر ساخت های گردشگری در شهر ساحلی محمودآباد با حمایت سرمایه گذاران فراهم گردد.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از عموم شهروندان و خانواده های معظم شهدا گفت: به عنوان خادم مردم یک رسالت دارم و آن خدمت به مردم است.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین