۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز در مازندران بازداشت شدند
۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز در مازندران بازداشت شدند
محمودآبادآنلاین:رییس کل دادگستری مازندران گفت : ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه شدند در جنگل‌های شهرستان نکا دستگیر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت : توقع مردم استان حفظ شعائر و ارزش های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی وقانون گریزی است و بر این اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه های مرتبط است.
وی با اظهار این که ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان  قرار دارد ، افزود : اعضای این تور در جنگل « پی رجه » نکا با نصب بنرهای شیطان پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب، دیگر موارد خلاف شرع و قانون داشتند و توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و نیز در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.
رییس کل دادگستری مازندران گفت : با افرادی که بدون توجه به ارزش های اخلاقی ،فرهنگ بومی منطقه ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند توسط دادستان های سراسر استان  برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : ایرنا مازندران