پرداخت پاداش نقدی به ۵۰ ناجی غریق در محمودآباد
پرداخت پاداش نقدی به ۵۰ ناجی غریق در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: داداش پور، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان محمودآباد از واریز پاداش پنج میلیون ریالی به حساب ۵۰ ناجی غریق در شهرستان محمودآباد خبر داد.

قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : در سال های گذشته به منظور ساماندهی سواحل شاهده مشارکت و همراهی نهادهای نظامی و امدادی از جمله یگان ویژه ، نیروهای انتظام ، دریابانی و جمعیت هلال احمر بودیم ولی امسال برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان بعد از تعطیلی طرح های دریا و کاهش تعداد ناجیان غریق مستقر در ساحل ، تمام انتظارات در بحث مدیریت سواحل به سمت بهره مندی از ظرفیت های شهرستانی سوق داده شده است و این یعنی عملاً میزبانی ملّی با اعتبارات شهرستانی از مسافران.

قائم مقام ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد گفت: در برابر تلاش و ازخودگذشتگی ناجیان غریق در ساحل چیزی جز شرمساری نداریم و عدم پرداخت بموقع حقوق ناجیان غریق از سوی استان موجب دلسردی و قطع همکاری برخی ناجیان غریق شده است .

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای شروع فصل شنا هیچ حق الزحمه ای به حساب ناجیان واریز نشده و امروز در قالب پاداش نقدی و تنها به منظور تکریم و قدرشناسی از زحمات تعدادی ناجیان پرتلاش که در تعطیلات عید سعید قربان و عید غدیرخم با همتی والا مانع غرق شدن شناگران شدند ، مبلغ پنج میلیون ریال به حساب ۵۰ نفر فارغ از حقوق اصلی آنها واریز خواهد شد.

وی افزود: به دنبال تامین و پرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق هستیم و رایزنی های استانی بعمل آمده و امید است بزودی حقوق معوق ناجیان پرداخت گردد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین