نیاز ورود جدی شرکت آب فاضلاب برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم سرخ رود
نیاز ورود جدی شرکت آب فاضلاب برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم سرخ رود
محمودآباد آنلاین: نماینده مردم نور و محمودآباد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مشکلات حوزه انتخابیه به خصوص سرخرود آشنا هستم گفتم : تمام تلاش من در راستای برنامه ریزی و پیگیری برای رفع مشکلات زیر ساختی منطقه از جمله در حوزه آبرسانی است.

جلسه رفع مشکل آب آشامیدنی مردم بخش و شهر سرخ رود ظهر امروز با حضور حجت السلام مهدی تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود و  ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و خسرو طالبی سرپرست فرمانداری محمودآباد و مجید عبدالهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران و معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سرخ رود در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ولی الله فرزانه طی سخنانی در این جلسه گفت: بخش سرخرود از بزرگترین بخش های استان به شمار می آید که مشکل آبرسانی در این بخش وجود دارد.

وی افزود: وقتی در جلسات شورا محوری که در روستاهای این بخش حضور پیدا می کنم بیشترین  خواسته و دغدغه مردم برطرف شدن مشکلات آب آشامیدنی است که در این جلسات مطرح و باید اقدام اثر بخش در راستای حل مشکل مردم از سوی شرکت آب منطقه ای مازندران صورت پذیرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد گفت : بخش گسترده ای از شبکه آب سرخرود قدیمی است که نیاز به اصلاح و مرمت شبکه  و تاسیسات دارد.

وی افزود: لازم است که شرکت آب و فاضلاب استان در این بخش اهتمام جدی داشته باشد تا مشکلات  آبی مردم برطرف شود.

فرزانه ضمن بیان اینکه شهر سرخرود طی چند سال گذشته توسعه یافته و جمعیت شناور زیادی  به خود دیده است گفت: زیر ساخت و شبکه موجود در حوزه آبرسانی پاسخگو نیاز مردم نیست.

وی ضمن انتقاد از کیفیت آب در بخش و شهر سرخ رود گفت: کیفیت پایین آب در سرخرود موجود رنجش مردم این بخش شده است و نیاز است هرجه سریع تر این مشکل از سمت اداره آب و فاضلاب پیگیری شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد تصریح کرد: من به عنوان نماینده  پیگیر اعتبارات لازم برای اصلاح، مرمت و تقویت شبکه آب در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هستم.

شهرستان محمودآباد بیش از یکصد هزار نفر جمعیت دارد. این شهرستان دارای ۲ شهر و ۸۴ روستا است و در حال حاضر ۴۶ هزار خانوار جزو مشترکین اداره آب این شهرستان هستند. طی چند سال اخیر ساخت و ساز های بی رویه و توسعه نامتوازن شهری و همچنین وجود خوش نشین ها سبب بروز مشکلاتی همچون قطعی مکرر آب و کمبود اب در قسمت های مختلف این شهرستان بویژه سرخرود شده است

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین