پایان قصه تلخ زندگی کودک سه ساله تهرانی در محمودآباد
پایان قصه تلخ زندگی کودک سه ساله تهرانی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : رئیس مرکز فوریتهای پزشکی 115 محمودآباد از غرق شدن یک کودک سه ساله تهرانی در استخر خانگی ویلایشان در روستای تلارم از بخش مرکزی محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین حمید رضا فرنیا رئیس مرکز فوریتهای پزشکی اورژانس ۱۱۵ محمودآباد درمصاحبه با خبرنگار ما گفت: متاسفانه حوالی ظهر روز جمعه خانواده کودک سه ساله به نام شاهان عبداله زاده شرقی که اهل تهران بودند و در شهرکی واقع در روستای تلارم اقامت داشتند از طریق آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در حالی که این کودک در ابتدا علائم حیاتی نداشت وی را به بیمارستان شهدا رسانند.
بنا به اظهار شاهدان عینی این کودک در حالی که با سایر دوستان خود در ویلا مشغول به بازی بوده به یکباره خانواده اش متوجه نبوده وی شده و بلافاصله پیکر مرحوم را روی آب استخر خانه پیدا کردند به سرعت با خودروی شخصی این فرد غرقی را به نزدیک ترین اورژانس ۱۱۵ میرساند.
حمیدرضا فرنیا رئیس مرکز فوریتهای پزشکی اورژانس ۱۱۵ محمودآباد گفت : زمانی که کودک به بیمارستان رسید فاقد علائم حیاتی بود و با تلاش پزشک اورژانس و CPR نبض در رگ های وی جریان پیدا کرد و بلافاصله با یک آمبولانس مجهز وی به بیمارستان بابل منتقل شد ولی تلاشهای کادر درمانی نتیجه نداد و این کودک عزیز متاسفانه جان خود را از دست داد.
فرنیا تصریح کرد طی ده روز گذشته این دومین بار است که دو کودک در استخر خانه ها غرق می شوند که نفر قبلی نوجوان ۷ ساله اهل تهران بوده که در روستای حاجی کلا بخش سرخرود جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به سهم خود این مصیبت وارده را به خانواده مرحوم شاهان عبداله زاده شرقی تسلیت عرض نموده و امید که روح آن مهربان، آسوده از همه ی رنج‌های‌ بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین