سختگیری بانک ها مانع جدی دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی
سختگیری بانک ها مانع جدی دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی
محمودآباد آنلاین / فاضلی معاون برنامه ریزی فرماندار محمودآباد : بیش از ۲۰ واحد تولیدی در محمودآباد متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی هستند که به علت سخت گیری های بانک های عامل نمی توانند تسهیلات تخصیصی را دریافت نمایند.

جمال فاضلی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که ظهر امروز به ریاست خسرو طالبی فرماندار محمودآباد و با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این کارگروه در محل این فرمانداری تشکیل شد گفت: کرونا به بخش گسترده ای واحدهای صنعتی و تولیدی خسارت وارد کرده است و علیرغم پیش بینی تسهیلات کرونایی به منظور کمک به این واحدها از سوی دولت ولی متاسفانه سختگیری بانک ها مانع جدی دریافت تسهیلات این واحدهای تولیدی می باشد.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی موجود در شهرک صنعتی محمودآباد و نیاز به نیروهای متخصص گفت: متاسفانه در محمودآباد آموزشگاه فنی و حرفه ای فعال نداریم و تربیت نیروی کار متخصص و آموزش دیده نیازمند استقرار این اداره در شهرستان می باشد.

وی نبود سرویس حمل و نقل وانتقال کارگران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی را یکی دیگر از چالش های پیش رو این نیروها با توجه به حقوق دریافتیشان عنوان کرد و افزود: در نظر داریم با تعامل شهرداری محمودآباد ایستگاه تاکسیرانی و سرویس ویژه کارکنان شهرک صنعتی را راه اندازی کنیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری محمودآباد تسهیلات ابلاغ شده در بحث جبران خسارت کرونایی ویژه کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی را نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این رقم شناور بوده و قابل افزایش می باشد و افراد متقاضی باید برای اخذ این تسهیلات به سامانه متبوع مراجعه نمایند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین