ورود غیربومی ها به محمودآباد ممنوع شد
ورود غیربومی ها به محمودآباد ممنوع شد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد ؛ در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در سراسر کشور ، ورود غیر بومی ها به محمودآباد ممنوع شد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین در پایان جلسه فوری و بامدادی ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد که ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ آبان در فرمانداری برگزار شد از راه اندازی سه ایستگاه بازرسی در ورودی های شهر محمودآباد خبر داد و گفت: از ساعت اولیه روز شنبه اول آذر محدودیت های آمد و شد در محمودآباد همزمان با سراسر کشور اعمال خواهد شد.

وی گفت: سه پایگاه ایستگاه بازرسی در شهرستان محمودآباد واقع در کلوده محور محمودآباد به آمل و ابتدای شهر سرخ رود در محور محمودآباد به فریدونکنار و خیابان آزادی واقع در محور محمودآباد به نور فعال شده و فعالیت این پایگاه ها بصورت شبانه روزی خواهد بود و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان در بحث کرونا گفت: تردد خودروهای غیر بومی در جغرافیای شهرستان محمودآباد شامل ۵ میلیون ریال جریمه در ۲۴ ساعت می باشد که هم توسط دوربین های ترافیکی راهور و عوامل گشت راهنمایی و رانندگی اعمال خواهد شد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین