سلامت شهروندان شوخی بردار نیست
سلامت شهروندان شوخی بردار نیست
محمودآباد آنلاین / جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان محمودآباد، صبح امروز به ریاست خسرو طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد در محل فرمانداری برگزار شد.

خسرو طالبی در حاشیه این جلسه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین اظهار کرد: اگر همراهی اصناف، بازاریان و شهروندان نبود، محمودآباد همچون سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز باقی می‌ماند و بحران کرونا در شرایط سختی ادامه پیدا می‌کرد و به نارنجی نمی‌رسید.

طالبی افزود: خوشبختانه وضعیت از قرمز به نارنجی تبدیل شد اما این به معنای پایان کرونا در محمودآباد نیست و کماکان شهروندان و تمام اصناف و بازاریان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا در آینده ای نه چندان دور، شاهد تبدیل وضعیت از نارنجی به زرد و همینطور وضعیتی رو به بهبودی در محمودآباد باشیم.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه شب یلدا و دور هم جمع شدن خانواده‌ها به عنوان سنت قدیمی ایرانیان گفت: امسال شهروندان لطفاً از دورهمی های خانوادگی امتناع و خودداری کنند تا بتوانیم از شیوع گسترده تر ویروس کرونا جلوگیری کنیم و این ویروس را کنترل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید سلامتی و جان خود و افراد خانواده‌مان که نزدیکترین کسان ما هستند را فدای خوشی های آنی و لحظه‌ای کنیم.

سرپرست فرمانداری محمودآباد با اشاره به محدودیت های کرونایی اعمال شده بیان داشت: ما هم از اعمال این محدودیت ها خوشنود نیستیم و تمامی این‌ محدودیت‌ها فقط برای شهروندان و سلامتی مردم است.

وی در پایان ذکر کرد: تمام مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای تامین سلامت مردم شهرستان است، با هر کس که رفتار مخاطره آمیزی داشته باشد برخورد جدی خواهد شد و سلامت شهروندان شوخی بردار نیست.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین