پلیس بیشترین تعامل و تماس را با مردم دارد
پلیس بیشترین تعامل و تماس را با مردم دارد
محمودآباد آنلاین - سرهنگ حسین‌زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: پلیس همیشه در کنار مردم است و بیشترین تعامل و تماس را با مردم دارد و متناسب با تهدیداتی که در جامعه وجود دارد به ایفای نقش می‌پردازد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد برگزار شد، شعار امسال هفته ناجا را “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” عنوان کرد و گفت: این هفته فرصتی است تا پلیس عملکرد خود را به معرض نمایش بگذارد و مردم با خدماتی که پلیس ارائه می‌دهد بیشتر آشنا شوند.

 

وی در ادامه طرح امنیت تعطیلات نوروزی، تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، طرح تامین امنیت سواحل، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان، طرح تامین امنیت محله محور و ماموریت هایی که در قالب تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته می‌شود را ماموریت های در دستور کار پلیس محمودآباد از ابتدای سال تا کنون عنوان کرد.

 

رییس پلیس محمودآباد بیان داشت: پلیس از دل انقلاب متولد شده و از روزهای ابتدایی این نهضت عظیم در کنار مردم حضور داشته و تا کنون نیز به تلاش خود در راستای تامین امنیت ادامه داده و ادامه می‌دهد و این ادعای ۱۴ هزار شهیدی است که تقدیم این انقلاب کرده است.

 

وی با بیان اینکه راهبرد قطعی این نظام از دیروز تا امروز و فردا تنها مقاومت بوده و هست، افزود: ما در شروع هفته ناجا به شهدای عزیزمان این تعهد را می‌دهیم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب، محکم‌تر از گام اول قدم خواهیم برداشت.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین