یکطرفه شدن کندوان و هراز در دومین روز تابستان
یکطرفه شدن کندوان و هراز در دومین روز تابستان
محمودآباد آنلاین : محور‌های کندوان و هراز فردا جمعه ۲ تیرماه در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام مسدود بودن بخشی از جاده کرج چالوس محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را نیز اعلام کرد که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه دوم تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آبان آباد ممنوع خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ یکطرفه می‌شود.

محدودیت‌های وسیله نقلیه سنگین

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد موتور سیکلت

تردد موتور سیکلت بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه سوم تیرماه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع می‌باشد.

مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کرد اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی قبلی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان