اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در محمودآباد
اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در سطح 54 هکتار از محل اعتبارات ملّی شهرستان درحال اجراء می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده با اشاره تأثیرات مثبت اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در توسعه کشاورزی و اقتصاد گفت : طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری روستای برنجده با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال درحال اجراء است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: این طرح  درسطح  ۵۴ هکتار از محل اعتبارات ملی درحال احداث است.

هادی زاده در ادامه ، تسهیل در مدیریت زراعی مزرعه ، آفت سطح ایستابی و خروج زه آب ها، بهبود بهره وری آب در عرصه کشاورزی،آماده سازی زمین برای کشت های دوم و کاهش هزینه های تولید ، ارتقاء وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه کشاورزان، کاهش سختی کار و سایر موارد، را از جمله مزایای اجرای طرح تجهیز ، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی برشمرد .

وی با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، اظهارداشت: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می شود.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین