نفرات برتر نخستین طنزواره استانی میرما در محمودآباد معرفی شدند
نفرات برتر نخستین طنزواره استانی میرما در محمودآباد معرفی شدند
محمودآباد آنلاین: نخستین طنزواره استانی میرما به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به میزبانی شهرستان محمودآباد با حضور ۵ گروه برتر تئاتر کمدی استان مازندران از شهرهای ساری، آمل ، محمودآباد و نور برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین آیین اختتامیه نخستین طنزواره استانی میرما در شامگاه روز یکشنبه ۲۳ بهمن با حضور حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و مهدی اختیاری شهردار و امیر علی رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد و علیزاده مدیر آموزش و پرورش و محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار شد.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: این طنزواره برای اولین بار در استان و از ۲۱ لغایت ۲۳ بهمن به میزبانی شهرستان محمودآباد با حضور ۵ گروه برتر تئاتر کمدی استان مازندران از شهرهای ساری، آمل ، محمودآباد و نور به اجرا درآمد.

وی گفت: در آیین اختتامیه این مراسم از نواب صادقی برای بازی در نمایش ننه وشعبون ، شایان خانپور برای بازی در نمایش ازدواج در استانبول ، علی فهروندی برای بازی در نمایش پرواز پرندگان عاشق در صبح روز آخر از ساری و میلاد عبدی برای نمایش موج اس دبلیو بر روی فرکانس ۱۵۶۳۰ از محمودآباد به طور مشترک شایسته تقدیر  گردیدند و دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی مشترکا به سید حسین حسینی برای بازی در نمایش ازدواج در استانبول و احسان زرگران برای بازی در نمایش جزیره آبی اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد خاطر نشان شد : در بخش بازیگری زن ، مهدیه بوژ مهرانی برای بازی در نمایش جزیره آبی ، مهناز سالاری برای بازی در نمایش ننه و شعبون ، فاطمه رجبیان برای بازی در نمایش ازدواج در استانبول و مژگان نوروزی برای بازی در نمایش ننه و شعبون به صورت مشترک شایسته تقدیر شدند.

محمد محمدی گفت: در بخش کارگردانی سید حسین حسینی برای کارگردانی نمایش ازدواج در استانبول و نواب صادقی برای کارگردانی  نمایش ننه و شعبون به طور مشترک شایسته تقدیر شدند و در این بخش دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی مشترکا به کارگردان های ‌نمایش موج اس دبلیو بر روی فرکانس ۱۵۶۳۰ سرکار خانم فاطمه حسینیان و کارگردان نمایش پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر ، به ماهور شیدایی فر اهدا شد.

وی اضافه کرد: در بخش نویسندگی ، نویسندگان نمایش جزیره آبی فاطمه موسوی و پویان سهرابی  و نویسنده نمایش ازدواج در استانبول جناب آقای سید حسین حسینی به طور مشترک شایسته تقدیر شدند‌ و دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به نویسنده نمایش موج اس دبلیو روی فرکانس ۱۵۶۳۰ فاطمه حسینیان  تعلق گرفت.

محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در خاتمه گفت:  مسئولیت هییت داوران این طنزواره را استاد جهانفر کاویانپور ، تورج زایدلی و رضا غلامی بر عهده داشتند و در بخش طراحی صحنه ، هییت داوران هیچ برگزیده ای نداشت.

 

  • نویسنده : حامد مربوط صادق
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین