دستگیری سوداگر مرگ در محمودآباد
دستگیری سوداگر مرگ در محمودآباد
محمودآباد آنلاین:رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز خبر داد.
سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر با خبر شدند.
او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ که با استفاده از خودرو در شهرستان محمودآباد اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کرد، شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به شناسایی خودروی متهم در محور محمودآباد از هماهنگی قضائی برای دستگیری وی خبر داد و گفت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان محمودآباد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهم متوقف و در بازرسی از آن ۱۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.
سرهنگ ثقفی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مازندران