منع آمد و شد در خیابان ها و معابر محمودآباد از فردا چهارشنبه ۱۲ آذر
منع آمد و شد در خیابان ها و معابر محمودآباد از فردا چهارشنبه ۱۲ آذر
محمودآباد آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد از ممنوعیت هرگونه رفت و آمد در خیابان ها و معابر محمودآباد خبر داد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، با بیان اینکه طرح منع آمد و شد از ساعت ۹ شب تا ساعت ۴ صبح در شهرستان اجرا می‌شود، گفت: این محدودیت هم شامل خودروهای بومی و هم خودروهای غیر بومی می‌شود و فقط خودروهای امدادی چون آمبولانس و آتش نشانی از این ممنوعیت مستثنی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: ۱۶۷ خودرو با پلاک غیر بومی به دلیل ورود به شهرستان محمودآباد شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در ادامه تصریح کرد: باتوجه به قرارگیری محمودآباد در گلوگاه ارتباطی پایتخت و شهر های غرب و شرق استان و وضعیت قرمز در محمودآباد، انتظار داریم شهروندان تعامل بیشتری داشته باشند و در رعایت پروتکل های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند.

وی اذعان داشت: اگر این رفت و آمد ها و تردد بیش از اندازه نبود وضعیت قرمز نمی‌شد و حتی می‌توانست از نارنجی به زرد تبدیل شده و آرام آرام شاهد پسرفت آن باشیم.

سرهنگ حسین‌زاده از قاطعیت نیروی انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر و به متخلفین در اجرای طرح ها و محدودیت ها هشدار جدی داد.

وی در پایان ذکر کرد: از فردا شب چهارشنبه ۱۲ آذر طرح محدودیت و ممنوعیت تردد درون شهری و برون شهری برای شهروندان محموداباد از ساعت نه شب آغاز خواهد شد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین