موفقیت ورزشکاران شهرستان محمودآباد در خزان کرونایی ۹۹
موفقیت ورزشکاران شهرستان محمودآباد در خزان کرونایی ۹۹
محمودآباد آنلاین: ورزشکاران شهرستان محمودآباد در حالیکه شیوع کرونا منجر به تعطیلی اجباری باشگاه‌های ورزشی سطح شهرستان شده است در میادین قهرمانی در سال 99 درخشیدند.

به گزارش خبرنگار محمودآباد آنلاین؛ نمی دانیم این وضع تا کی و چه مدت ادامه خواهد یافت، اما آنچه به نظر می‌آید این است که ورزش تا چند ماه پس از سال نو همچنان در «کما» خواهد بود.

خارج از بحث کرونا ورزش شهرستان درسال ۹۹ در رشته هایی که انتظارش را نداشتیم عملکرد خوبی را ثبت کردند و البته رشته هایی نیز بودند با وجود اینکه سطح انتظارات از آن بالا بود نتوانستند موفقیت چندانی را کسب کنند که البته در این یادداشت فقط مروری بر موفقیت ورزشکاران شهرستان در رشته های مختلف ورزشی در سال ۹۹ پرداختیم و عدم موفقیت دیگر رشته ها بماند در یادداشت بعدی.

 

گام‌های طلایی دونده‌ها:

دونده‌های محمودآبادی در مسابقات کشوری یک نشان طلا و یک برنز کسب کردند.

در مسابقات دو ومیدانی کشور که به میزبانی اهواز برگزار شد، فاطمه سلطانی در ماده ۱۰۰ متر موفق به کسب نشان برنز شد.

در بخش مردان محمد تقی ربیع نیا در دوی ۴در ۴۰۰ متر تیمی موفق به کسب نشان طلا شد.

 

پارا وزنه برداری:

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پارا وزنه برداری به میزبانی تهران برگزار شد و شهرام رمضانی با مهار وزنه ۱۷۴ کیلویی بر سکوی سوم ایستاد. رمضانی هر چند می توانست وزنه بالای ۱۸۰ کیلویی را هم مهار کند اما مصدومیت از ناحیه کتف اجازه نداد و با تک حرکت به مدال برنز دست یافت و در سایت جهانی پار المپیک در جایگاه پنجم قرار گرفت.رمضانی قبل از

 

افتخارآفرینی ورزشکاران پرس سینه انجمن کارگری:

مسابقات پرس سینه قهرمانی انجمن کارگری شمال کشور به میزبانی محمودآباد برگزار شد و ضمن درخشش ورزشکاران پرس سینه با کسب عناوین مختلف قهرمانی در مجموع تیمی در تمامی رده های سنی تیم محمودآباد در جایگاه قهرمانی ایستاد و تیم انجکن به همراه مربی انجمن کارگری محمودآباد جزء برترین ها انتخاب شدند.

 

تیم ملی بادبانی:

یکی دیگر از افتخارات شهرستان حضور ورزشکار سرخ رودی در اردوی تیم ملی بادبانی بوده است.رضا نریمانی ورزشکار سرخ رودی که به همراه تیم ملی بادبانی برای مسابقات جهانی سوئیس آماده می شوند.

 

پرورش اندام:

مسابقات استانی پرورش اندام قهرمانی مازندران به میزبانی بابلسر برگزار شد،که تیم محمودآباد در مجموع تیمی بر سکوی سومی ایستاد.در این مسابقات سید حامد حسینی و داود مشایخ طلایی مسابقات پرورش اندام بودند.

 

تیراندازی:

از دیگر رشته های ورزشی که در سال ۹۹ فراتر از انتظارات ظاهر شده است تیراندازی به اهداف پروازی بوده است،مجتبی علی اکبرزاده و رحیم براری در مسابقات لیگ برتر کشور خوش درخشیدند و درعنوان چهارمی تیم مازندران که به نام صنایع بازیافت راتا شمال شرکت کردند سهم بزرگی را ایفا کردند.

 

تیراندازی با کمان:

محمد عابدی کماندار محمودآبادی دیگر ورزشکار محمودآبادی است که توانست در مرحله اول رنکینگ استانی بدرخشد و عنوان دومی را کسب کند.

 

شطرنج:

یکی دیگر از نوابع شهرستان را باید در رشته ورزشی شطرنج جستجو کرد ورزشکاری که باید وی را یکی از بهترین های ورزش شهرستان در سال ۹۹ نامید.حسین رزاقیان در مسابقات مختلف استانی که بصورت انلاین برگزار شد همواره جزء بهترین ها بوده و توانست جوازحضور در مسابقات کشوری را به دست آورد.

 

هندبال:

در ورزش های توپی دختران هندبالیست سرخ رودی در حال اماده سازی برای مسابقات لیگ کشوری اند.

 

فوتبال:

در فوتبال هم تیم خزر شرایط خوبی داردو مدعی صعود از لیگ دسته اول نوجوانان است و سایپا طبرستان محمودآباد در ادامه روند خیلی خوب خودش توانست به مرحله بعدی لیگ امید مناطق کشور راه پیدا کند.

 

کشتی:

کشتی شهرستان هنوز جایگاه واقعی اش را در استان پیدا نکرده است و تک نفرات در رقابت های استانی و کشوری می درخشند . اباذر اسلامی یکی از نفراتی بوده که جور کشتی را کشیده و در مسابقات کشوری و لیگ برتر کشور موفق به کسب عنوان می شود هر چند سپهر اسماعیلی جوان هم که به تازکی وارد لیگ برتر کشتی شده اما هنوز به پختگی کامل نرسیده است و باید میادین ببیند.

 

موج سواری(پدل بورد):

فائزه بیشه کلایی یکی دیگر از بانوان سرخ رودی است که با عدم حضور در مسابقات،به شدت در حال تمرین و آماده سازی است و یکی از ورزشکارانی است که در سال ۱۴۰۰ موفقیتش نقل محافل خواهد شد .

 

والیبال:

هر چند از نظر تیمی محمودآباد تیمی در مسابقات استانی اعزام نکرد اما ورزشکاران و مربیانی بودند که در تیم های دیگر خوش درخشیدند.

بهروز مصطفی نژاد مربی محمودآبادی در تیم های والیبال ساحلی در مسابقات کشوری خوش درخشید.

امیر رضا ناصری در تیم توپکا بابلسر در مسابقات کشوری یکی از مهره های تاثیر گذار بود.

 

در طرف دیگر مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران برگزار و سه ورزشکار محمودآبادی صاحب مدال برنز شدند،امیر ارسلان سلطانی در کشتی آزاد و یوسف یونسی و کمیل شهسوار در رشته فرنگی وبه اردوی انتخابی تیم مازندران جهت حضور در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی راه یافتند.

 

ووشو:

در ووشو سه سانداکار در مسابقات لیگ برتر ووشو بزرگسالان خوش درخشیدند ،رضا آقایی به همراه تیم زنجان و امیر محمد محسن پور در تیم ارتش و حمید رضا مشایخ در تیم پاس ناجا جزء بهترین های این رقابت ها بودند.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین