مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ای محکم در عرصه بین الملل است
مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه ای محکم در عرصه بین الملل است
محمودآباد آنلاین / فرماندار محمودآباد گفت: مشارکت حداکثری فرصتی برای اتحاد و اثبات برادری در جامعه و پشتوانه ای مهم در عرصه بین المللی محسوب می شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین، خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: با وجود گلایه ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد همه باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند .

وی انتخابات را فصل مهم سیاسی زندگی مردم دانست و گفت: این اتخابات باید برادری و اتحاد ما را در منطقه و عرصه های بین امللی نشان دهد.

فرماندار شهرستان محمودآباد تاکید کرد : حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت دولت آینده را برای چانه زنی در عرصه بین المللی افزایش خواهد داد.

وی گفت: با وجود سلایق مختلفی که در جامعه وجود دارد همه باید جدا از کشمکش ها و دعواهای سیاسی رسالت عظیمی که پرچم دار نظام برعهده ما قرار داده یعنی مشارکت در انتخابات را انجام دهیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مردم وارث انقلاب هستند افزود: رسالت خطیر ما در آستانه انتخابات دعوت مردم به پای صندوق های رای است .

وی انتخابات را فاکتور خوبی برای قدرت نظام دانست و گفت: مردم با حضور پرشور و حداکثری دشمنان را مایوس‌تر می‌کنند تا بفهمند ملت ایران با وجود مشکلاتی که دارند همواره پای عهدشان با نظام هستند.

طالبی در پایان به جمع آوری زباله از ساحل و افتتاح بخش دیالیز محمودآباد نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان هفته تمام زباله از ساحل محمودآباد پاکسازی می شود و همچنین بخش دیالیز بیمارستان شهدا نیز افتتاح خواهد شد تا سبب امیدورای مردم شود و نشان دهد در هر شرایطی می توان با اتحاد و همدلی مشکلات را مرتفع ساخت و سبب آبادانی شهر شد.

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین