خانواده های که عروسی برگزار کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند
خانواده های که عروسی برگزار کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند
محمودآباد آنلاین: داداش پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان محمودآباد از معرفی دو خانواده متخلف به مراجع قضایی به علت بی توجهی نسبت به هشدار به عدم برگزاری مراسم عروسی در محمودآباد خبر داد.

قنبر علی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: علیرغم هشدارهای متعدد و اطلاع رسانی های انبوه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان و اهالی روستاها ولی باز شاهد برگزاری مراسمات عروسی در برخی اماکن و باغ ها در روستاها هستیم که برابر مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی گفت: به دهیاران و مراکز خانه بهداشت در روستاها ابلاغ شده است تا ضمن نصب بنر و اطلاع رسانی نسبت به پیشگیری و برخورد جدی نسبت به افراد متخلف با همکاری نیروی انتظامی اقدام نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع ویروس آنفولانزا همزمان با ویروس کووید ۱۹ که می تواند در شکل گیری موج سوم کرونا تهدید محسوب شود گفت: کلیه این سخت گیری ها و شرایط پیش آمده بیشتر برای حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری و بازدارندگی از میزان مبتلایان جدید به کرونا ویروس می باشد و از این رو انتظار داریم شهروندان همکاری لازم را با ما داشته باشند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین